بيش از 200 تشكل مردم نهاد در استان يزد در زمينه هاي مختلف فعاليت مي كنند .

به گزارشيزدفردا "در جلسه اي كه با حضور سرپرست استانداري يزد و معاون سياسي امنيتي استانداري يزد برگزار شد اساس نامه پنج تشكل مردم نهاد جديد در استان بررسي شد .

در اين نشست معاون سياسي امنيتي استانداري يزد تشكل هاي مردم نهاد را حاميان نظام و دولت در عرصه هاي مختلف بين المللي عنوان و خاطر نشان كرد : بر روي تشكل هاي مردم نهاد بايد كارهاي نظارتي انجام شود و ار افراد شناخته شده استفاده كنند چرا كه در بسياري از مواقع نظام و انقلاب به آن ها نياز دارد و كمك حال دولت به حساب مي آيند .

عبدالرسول دوران با اشاره به توجه ويژه سرويس هاي اطلاعاتي و خبري به تشكل هاي فعال در جهان گفت : تمام اين سرويس هاي خبري و اطلاعاتي سعي در بهره برداري از اين تشكل ها به نفع خود دارند و در كشور در بسياري از موقعيت هاي سياسي اين تشكل ها كمك هاي خوبي را به نظام كردند . وي گسترش اين تشكل ها در استان را عامل تحقق اهداف مختلف در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي ، فرهنگي ، مذهبي و علمي اعلام و تصريح كرد : بايد سعي كنيم اين تشكل ها را به طور يكنواخت و با كارهاي حمايتي و نظارتي دولت در عرصه هاي مختلف وارد كنيم تا شاهد رشد و شكوفايي بيش از پيش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جوامع بين المللي باشيم .

 در اين نشست اساس نامه پنج تشكل مردم نهاد جديد بررسي و به امضاي سرپرست استانداري يزد رسيد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا